تعمیرات ظرف شویی بوش غرب تعمیرات ظرف شویی بوش غرب .

تعمیرات ظرف شویی بوش غرب

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش در غرب

 

 

 

 

ساید بای سایدهای شرکت بوش (Bosch) مشتریان مخصوص به خود را دارد چون یکی از بهترین مدل های یخچال که حاوی فناوری خاص و همینطور از نخستین انتخاب مشتریان ساید بای ساید می باشد.

 

نمایندگی ساید بای ساید بوش در غرب

 

تعمیر ساید بای ساید بوش را فقط به نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر ساید بای ساید بوش بسپارید. ما با ضمانت کتبی یخچال شما را درست می کنیم.

ارور یخچال و ساید بای ساید بوش
ارور یخچال بوش و ساید بای ساید بوش را به صورت کامل و جامع در وب سایت سفیر سرویس سرویس مشاهده کنید. هر ارور بیانگر وجود یک مشکل در یخچال بوش می باشد.

ارو یخچال و ساید بای ساید بوش

ارور یا کد خطا یخچال بوش چه مواردی است؟

یکی از جدیدترین روش های تشخیص خرابی یخچال بوش (BOSCH)، وجود سیستم تشخیص عیب و ایراد می باشد. این سیستم طوری طراحی شده است که با نمایش کد خطا مخصوص، ما را در پیدا کردن سریع قطعه معیوب کمک می نماید.

 

 

ارور یا کد خطا در مدل هایی از یخچال بوش نمایش داده می شود که دارای صفحه نمایشگر LCD باشند. همچنین در سایر مدل ها ممکن است تنها توسط صدای بوق یا Alarm وجود خطا را بیان نماید.

کد خطاها به صورت عدد و حروف انگلیسی نمایش داده می شوند. که هر کد خطایی اشاره به خرابی قطعه خاصی از یخچال دارد.

خطرناک ترین کد خطا یخچال بوش چیست؟

می توان گفت از جمله خطرناک ترین ارور کدهای یخچال بوش، ارور E10 می باشد. ارور E10 یخچال بوش اشاره به خرابی ماژول یا کلا وجود عیب و ایراد در برد الکترونیکی یخچال دارد.

توجه!
در صورت مشاهده ارور یا کد خطا E10 سریعا یخچال را از برق بیرون کشیده و با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش در غرب تماس بگیرید.

 


برچسب: نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش در غرب،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۴:۰۹ توسط:سمیه موضوع: نظرات (0)